2010. augusztus 13., péntek

A tároló

....Csak a boltból igyekeztem hazafelé. Anyám küldött le tejfölért, meg egy kis csipszért, mert jöttek a nyagyiék, és hogy legyen min elcsámcsognunk nekünk is.
Akkor vettem észre az autót, és a tetejét. A tetején egy fura doboz volt, bizonyára oda volt ragasztva. Belefért akár egy felnőtt is, és az autót is magasabbnak lehetett vele nézni. 
Eltűnődtem, vajon mit vihetnek benne. Talán azt, amire gondolok? Vagy valami mást? Nem tudtam, higgyek e magamnak, vagy tényleg mást visznek benne.
Otthon megkérdeztem anyut, aki azt mondta, hogyvalami húsdt, és nem embert.
- KIslányom! Most mondd meg miért szállítanának embert abban a tárólóban!? Biztos valami húst szállító cég volt az, és abban tényleg húst szállítottak. Esetleg bőröndöket. Kislányom, pont abban szállítanának embereket, olyan könyöretelen körülmények között? DEhogy is! Az húszállító volt.
Nem tudtam, hogy higgyek e anyámnak. Tényleg húst szállított volna? MInd1. Hiszek inkább anyunak. 
Másnap megint láttam az autót. A szokásos helyétől 1 méterrel arrébb állt. Megint eltűnődtem, hogy mit szállítanak benne. Utána nem láttam se suli előtt, se utána.
De másnap igen. Ott állt a suli előtt. Egy kis ideig még vizslattam ,majd utána kilépett belőle egy fiatal férfi.
-Szia, kislány. Te ott laksz a környéken, mert sokszor láttalak arra. Én is épp hazafelé igyekeztem, éas megláttam a sulidat, gondoltam megvárlak, és megkérdezem: hazavihetlek?
- I....iii...ii...gen ott lakok a környéken, de köszönöm, nem kell hazavinni, mert én inkább gyalog megyek, úgy is be...be kell mennem a boltba.
-Biztos inkább gyalog mész?
-Ii...ii..gen, gyalog. De köszönöm, ho...hogy fe...fel ajánlotta.
-De akkor is eljössz velem, és hazaviszlek!- Azzal betuszmákolt a kocsijába.
Egy ideig a hátsó ölésen utaztam, egy másik lánnyal. Összeismerkedtem vele. Ancsinak hívták. Jóban lettünk, s amikor az egyikőnk sírt, a másik vígasztalta, hogy minden rendbe jön. Csak egymásra támaszkodhattun addig, míg a Főnök, ahogy mi ketten neveztük meg nem állítatta az autót a Vezetővel.
-Állítsd meg az autót, János! Felküldöm őket.
Mi tudtuk, hogy ránk gondolt.
Felparancsolt minket a tárolóba, amibe már tudtam, hogy mit tesznek, és a sejtéseim teljes mértékben beigazolódtak.
Mikor kiléptünk a kocsiból ott volt egy létra, amit azelőtt még sohasem láttam, vagy nem is volt ott.
-Másszatok fel, és menjetek be az oldalánál található ajtón. Ott bent majd a gondotokat viselik holnapután estig.
Mikor bemásztunk egy kis helyiséget pillantottunk meg. Bent egy 15-16 éves lány ült. 
Jól megismerkedtünk, és nagyon megkedveltük. Lunának hívták, és tényleg 15 éves volt. A lányok akiket elraboltak oda dugták el, a tárolóba, és Luna gondozza őket pár napig, utána meg meghalnak. A vigyázólányokat évente cserélik le. Ővelük is végeznek.
Mikor Luna elmondta mi is fog történni velük pár nap múlva, mindhárman sírva fakadtunk. Megtudtuk, hogy mi is történik nemsokára mindhármunkkal. Aznap este nyugodtan aludtunk, de az utolsó éjjelünkön én nem bírtam aludni. "Másnap meg fogunk halni, Jesszusom!" Valami ötletet kellett szőnöm, hogy hogyan szökhetünk meg. Sikerült! Kész volt az ötlet, a lányok betig mellettem futottak. Már elég távol voltunk az autótól, mikor meghallottuk, hogy nyílik a kocsiajtó, és kilép rajta a Főnök. Azt az éjszakát semelyikőnk sem élte túl.
Az emberrablók azóta is csak ölik az ártatlan lányokat, és vigyázókat. Mi is így haltunk meg.
                                        Vigyázz, mert te leszel a következő!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése